Bättre sent än aldrig?

Ja den här helgen har varit packad med saker.... fredag natt ringde larmet vid 03.30 och det var dags att kliva upp, "svammi" Åsa behövde skjuts till arlanda. Allt flöt på ovanligt bra ända tills vi lyckades missa avfarten vid arlanda och Åsa fick hormonrubbningar, det går inte alls ihop med Andreas morgontrötthet... helt plötsligt sitter ja mitt i...ja vet i fan vad ja ska kalla det men ja fick nog ialla fall.
Nog för att jag kan gå upp när som helst på morgonen, men ja har absolut inget tålamod överhuvudtaget.....så ja höjde rösten och talade om att dom fick lägga av, det går fan inte fortare för att dom hetsar på varann........

Det va tyst i bilen i en kvart efter det.....hrm.... men jag hann iaf lugna ner mig på den tiden.

Vi var hemma hos mamma vid 06.30....stötte oss med en tant som delade ut reklam. Men hon får fan tåla att man tittar konstigt på henne när hon satt sig å pissat på trottoaren.....vilket jävla pucko...skogskanten va 10 meter bort. Hon hade inte alla ponnysar hemma enligt min mening iaf.

Vi hann väl sova i 1 timme innan det var dags att röra sig mot sandviken och upphämtning av Rolle, mamma och Jörgens chihuahuavalp.
Sen bar det iväg mot Hofors och kyrkogården, allt gick lugnt till ända tills jag stod där.... fy fan säger jag bara...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0