Nu händer det grejer

Dagarna bara rullar på, dom blandas med stress och ångest inför att hinna allt klart. Samtidigt som det vägs upp av det sparkande jag känner till och från om dagarna <3

Jag mår oförskämt bra, lite värk i ryggen när jag gått för mycket och för tillfället är toaletter alltid bra att ha i närheten. Jag har gått in i vecka 21 och har hittills bara gått upp ca 3 kg, vilket förvånar mig eftersom jag ändå äter mig mätt 2 ggr /dag plus frukost på morgonen.


På Lördag ska jag och älskling åka kryssning med Birka :D
Han vann ju en fribiljett när vi åkte sist så vi lade till lite extra den här gången för en "finare" hytt.
A la carte middag direkt och sen har vi bestämt både frukost och lunchbuffé till
dagen efter, ALLT det för endast 1700 kr :D :D
Det ska bli så skönt att få åka iväg på en mini semester bara vi 2 :D


Sen får vi se om jag dessutom kan få börja jobba några timmar om dagen :)

Ja just ja sötaste Sally katten har ju blivit hela 5 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0