Solen skiner :)

Vad ska man hitta på idag då? man kanske skulle promenera ner till centrum en sväng men samtidigt är ju det fantastiskt tråkigt när man är själv.... plus att jag inte kan handla nåt förrän vi köpt maten :(

Men jag måste motionera mera :S även om jag vill ta den enkla vägen och skylla på tabletterna så är det fortfarande inte ok att ha gått upp så mycket på kort tid.... så det så. typiskt!!

I morgon bär det av mot Kungsör, där ska vi fira Kalles 8 årsdag :D :D
Så imorgon bitti ska jag ta pendeln till Södertälje och möta upp herr och fru Eriksson.
Det ska bli så kul att få träffa syster :) och resten av familjen förstås.
Sen på söndag blir det lägenhetsvisning :D mamma och Jörgen ska med då också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0