8 Mars

Dagen började med att jag vaknade 8.25, vänta nu d e ljust ute!!
Andreas.... skulle inte du börja 8.40 idag?!

fan fan fan! då har Andreas stängt av larmet.... jävligt typiskt då han hade öppningen av butiken idag :S

Efter han åkt så har jag inte gjort så mycket, målat på min paint by numbers, tittat på skönheten och odjuret(den hade nya bitar med, skumt)  Sen har jag ätit resterna från våran middag igår. cornbitar med wokade grönsaker i lime och ingefärssås med äggnudlar :P mums!
Tränade lite först också... trampade på steppisen i 5 min....mesigt ja vet ;)
Sen blev det några magövningar också :)

Funderade på att gå en sväng, men jag vet inte riktigt vart...


790308-070711

A place nearby
http://www.youtube.com/watch?v=8QUiXQ-ni-U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0