Idag är det fest :)

Eftersom svärmor Åsa är utomlands antar jag att det blir jag som får organisera presenter till Tina(40) och Crisse(10) som firar 50 års kalas ihop idag :D Det blir barbecue hos dom så det blir till att ta tåget till Stuvsta och sen hitta en buss som går hem till dom....

Ska bli interssant.. :S

Det blir Jag och Anna som får leta oss dit medans Andreas och Simon åker på studentskiva efter jobbet. Sen plockar väl dom upp oss när dom e på väg hem igen :)

I onsdags var älskling ledig och vi köpte hickorykryddad ytterfilé till kvällsgrillning sen åkte vi iväg till flempan och fixade ett pass till mig......dn knubbsälen på bilden ska aldrig se dagens ljus bland mina vänner d är en sak som är säker... hahaha :D
Efter mycket velade blev det lunch på La Rosa i Tumba :P
Olivfyllda köttfärsbiffar med potatis och peppersås......såååå gott :P
Väldigt mätta blev det ner på Bolaget och införskaffa sig 2 öl var och hem till lägenheten.

Det slutatde med att vi gick till badet här i "närheten" med våra öl och satt på stranden och mös så länge huden orkade :D grill grill räkan här :S vid 21 tiden blev det grilla ytterfilé och kycklingfilé på elgrillen (bästa inköpet nånsin) med ris och grillost.

Ha en bra helg :D Imorrn bär det av till Kungsör igen för att fira systers man Johan på 32 årsdagen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

MEN VA?

V'nta nu... Pass??? Vart ska du åka :O Märks att vi inte pratat på ett tag :D

2010-06-07 @ 14:35:25
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0