hehe.. ja e inte så bra på att komma ihåg det här :P

Fick en påminnelse om att ja inte uppdaterar nåt....hehe.

Nu är det ju så att det hunnit hända en hel del, vi har börjat möblera om i lägenheten eftersom vi måste få plats med alla nya grejer senare :)
Dessutom har vi beställt en Wonderland på Simons jobb Sova. Så vilken dag som helst nu kommer den nya beiga 160 x 200 sängen med inbyggt svankstöd :P Wiiiiiiiiiiiii !!!!!!!
Man kan ju säga att sova i bäddsoffan inte är någon höjdare att sova i längre efter 3 dagar :(

Vi var ju iväg på Power Big Meet också, första gången för Andreas och nu tror jag nog att han alltid kommer vilja åka dit <3 tur att han älskar det lika mycket som jag gör, haha. Däremot att sova i tält när det är 30 grader ute var ju inte så....eeh fräscht men i slutändan gjorde det inte så mycket för allt man behövde var en kopp kaffe utanför förtältet och en smarrig macka så var man igång igen.

Sally fick vara hos syster medans vi var i Västerås, det enda som blev jobbigt för henne tror jag nog va hemresan i bilen....ACn är paj så det var all fläkt på henne i baksätet, medans vi dog av värmeslag fram( hon går ju först så klart). Det blev stopp vid Mcdonalds i Strängnäs för att fixa vatten åt henne.
Men eftersom hon vägrade dricka blötte jag ner henne så hon skulle klara av den sista etappen också :) mattes lilla älskling.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Woohoo ;D

Grattis till ett blogginlägg :P

2010-07-27 @ 19:48:32
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0