Härligt

Runt omkring mig utvecklas folks liv på dom mest fantastiska sett, jag kan inte låta bli att bli lite avundsjuk. Jag har ändå varit med och sett vad dom fått utstå under dom senaste åren vilket också gör mig så otroligt glad när ja ser dom njuta av allt dom åstakommit ihop me sina käralekar.

Även om mitt liv ändå har börjat utvecklas till det bättre är jag ju innerst inne en väldigt otålig människa och har  svårt att acceptera att det inte riktigt är min tur än......one step at a time......
Sakta men säkert kommer jag också att växa upp ;)

Däremellan lånar jag min systers 3 underbara pojkar och hälsar allför sällan (borde skämmas)  på min lilla guddotter Emmy, en vilja av stål har hon ärvt både ifrån sin mamma & pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0