Ännu en Tisdag

ja den här dagen bara susade förbi, vaknade vid halv 9 så jag bestämde mig för att va en duktig kicka och äta frukost.
Det blev havregrynsgröt med jorgubbesylt :P
Nackdelen är att jag blir hungrig mycket fortare sen när ja äter frukost... :(

Efter det blev det en snabbvisit hos mamma också som är hemma fortfarande från jobbet, lekte med datorn lite och sen va det ju dags för lunch.
Sandra och jag skulle träna idag så vid ett var jag redo att möta henne efter jobbet :D
Naturligtvis började det ju regna... så promenaden bort till nautilus tog evigheter kändes det som.
Väl där va man ju mindre inspirerad skulle man kunna säga, haha!!
Hade ju dessutom inte varit där sen i Mars.....pinsamt dålig man är på det där...
Värdelöst helt enkelt!

Nä nu ska ja leka en stund till innan dom kommer hem från sitt möte

hej hej

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag är precis likadan. Jag blir ashungrig redan vid tiotiden om jag äter en vanlig frukost. Låter jag däremot ära frukost helt äter jag desto mer på kvällen så de kan jag ju inte heller. Nu har jag börjat äta bara lite yoghurt och tinar lite frysta bär till. Då får jag nåt i mig samtidigt som jag slipper bli sådär superhungrig på en gång.

2009-05-18 @ 13:13:05
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0