Trött som få

Jag somnade väl efter kl23 igår, vaknar upp 01.40 och tycker det är dags att gå upp!!
Morrar åt mig själv och försöker somna om.
Vaknar igen, orkar inte ens besvära mig med att titta på klockan. Men svär åt Sally som väckt mig genom att försöka gräva sig ner mellan kuddarna i soffan....ÅÅÅH !!
Att en så liten katt kan låta SÅ illa.
Det gjorde hon med flit ja är helt säker ;-)

Det blev inte första eller sista gången jag vaknade under den här natten heller.

Sen blev det ju upp kl 07.30
Kände mig som ett takras men nu hade ja ju äntligen fått arslet ur vagnen och bokat en tid hos el doctore... så det var ju bara att kliva upp.
Det gick ju förvånandsvärt bra,lite blodprov, tabletter och annat "skräp" jag bara väntat alldeles för länge med.
Så nu jävlar...

Hem och äta lunch, choritzo och champ.sås. Ja jag vet att jag är en såsoman... eller soppa som Emil skulle säga ;-) 
Sen däckade jag... inte bra.. men ja sov i nån timme faktiskt.
Kl 16 va det ju dags för lilla Cesar också, han va ju däremot mindre rolig idag men vi va i alla fall ute i 20 minuter. Lite asfalt- och skogspromenad. Fick dit tratten sen också utan att han försökte äta upp den.. :D
Men han ser ju måttligt nöjd ut när den väl sitter där, stackarn får vänta tills nästa vecka. Då åker den av :-)

Nu ska jag hem igen och dricka lite kaffe :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0