Tråk fredag!

Jaha.... jag gick upp halv 8, tittade lite på tv. Sen vid 9 ringde jag upp mamsen och kollade om hon ville ta en prommis med mig men hon skulle bara ta det lugnt.
Så jag tog mig iväg ensam....ringde upp en kompis på vägen och kollade hur hennes flytt hade gått.
Tydligen en hel del gnäll(bakom ryggen) från några av dom andra vuxna.... dom ansåg tydligen att min kompis skulle stå för all mat och fika under hela dagen och vad jag förstod så va dom ju fler än bara 4 personer som hjälpte till. Hon hade ju redan lovat att stå för grillat och dricka på kvällen....det är ju inte direkt billigt.
Varför kan vissa vuxna människor inte öppna munnen och fråga om d finns något att äta istället för att snacka bakom ryggen? Eller ännu bättre ! gå ner till affären 20 meter bort och köpa sig en macka om man nu känner att man svälter?
Suck!

Jaja, det blev iallafall en promenad på ca 35 min.
Väl hemma blev det några armövningar med hantlarna och sen frunch :D
Korvstroganoff och glutenfri pasta :P

Nu sitter jag mest och har tråkigt....Therese orkade inte leka just nu så vi skulle höras senare istället....

såå..... här sitter jag.

ha en solig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0