Onödigt?

Inte vet jag men det känns som en "onödig" uppdatering av vad som händer i mitt liv men men...
Om en timme ska jag till Cesar, då blir det en prommis och förhoppningsvis beter han sig inte som en ko på grönbete.....
Kom på att jag glömt fråga Lisa om han fortfarande ska ha sin tratt men d visar sig väl när jag kommer dit.
Vi kom överens om att vi ska träna lite mer med honom så han börjar bete sig lite mer som "folk". Det är ju inte så att han är jättebesvärlig men vissa gånger vill man bara kasta upp honom på ryggen och gå hem igen. :D

Sen va det dags att tvätta igen... tycker inte jag gör så mycket annat..

På Lördag kommer systeryster hit och vi ska åka till Skäris för att förhoppningsvis hitta en klänning eller något annat fint till henne :) Det är ju inte långt kvar till mammas bröllop nu :D


Kommentarer
Postat av: Rosa

Det ska bli så kul!!!!! Och det är inte en onödig uppdatering..jag läser och läser... hehehehe

Puss på dig!

2009-05-14 @ 08:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0