Tillbaka till min framtid..

Man bara snurrar till allt hela tiden och man kan inte säkert säga att valen man gör är helt rätt.
Att acceptera det har nog varit svårast hittills, ja vill ha en sån där AHA upplevelse.
Helt enkelt för att d vore sååå smidigt.. snälla tala om för mig vad jag känner grej...och ja vet helt omöjlig!
Man får helt enkelt vänta och se vad som utvecklar sig framöver och inte ge upp direkt.
För hur ska han kunna känna mig om ja inte hjälper till?

Sen får jag också hoppas att känslan håller sig kvar och att han orkar med mina konstigheter ett tag till...
Måste släppa allt gammalt för att få plats med nytt.

För om jag aldrig vågar kommer jag ju aldrig vinna något...



Kommentarer
Postat av: Sandra

klokt sagt!!

2009-03-19 @ 12:47:48
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0