snö....varför?!

Man kommer ju av sig helt när man vaknar och det är en mindre snöstorm ute....suck!
Det är ju inte direkt inspirerande att åka iväg och träna nu....så ja gör det hemma istället :D
Jag tycker synd om Sandra som ska ut me körskolan idag och halka runt, men det går nog bra får vi hoppas.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver kort som hon behöver till bröllopet, det är väl lite över 50 st ungefär. inbjudningarna har ju precis gått iväg så nu är det ju bara vänta och se hur många jag egentligen måste göra...
Man kan ju säga att det kommer ta sin lilla tid att göra, dessutom har jag sagt att jag ska vika servetterna så dom är klara att vika ut bara på den stora dagen. Eftersom jag har måttliga kontrollbehov när det gäller sånt så kommer jag antagligen bli galen på kuppen..

Snacka om terapiarbete ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

det gick as bra och köra =) bilskoleläraren tyckte att jag var jätte duktig =)

Så jag har kört runt massor i västergård =)

2009-03-10 @ 15:48:24
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0