Shopping och en massa annat

helgen har susat förbi, i fredags blev det hem till Lisa på lite öl och snacka skit. Jag och cesar tog en kissrunda ute medans matte va inne i duschen. Han börjar bli tung nu den rackarn.. 27 kg kolafärgad "hundvalp".
Efter det bar det iväg ner på Crocs en sväng.

På lördags morgon mådde jag...sådär... kan man väl säga :D
Ja och mamma sköt fram våran shoppingrunda en dag. På eftermiddan kom Andreas förbi, vi åt pizza hemma hos mamma å jörgen :P d va såå gott!
Vi tittade på robinson på 4an ,brukar undvika sådana serier eftersom folk kan va så förbannat irriterande att titta på.... ÅH d e ju så jobbigt för att det inte finns någon mat osv....ja menar vad tror dom att dom har sökt till för program egentligen??
somnade väl inte förrän efter kl 1 nån gång och vaknade faktiskt inte förrän vid 10. Upp och koka kaffe innan mamma ringer å vill åka mot skärholmen....en pizzabit och en halv fralla till frukost samtidigt som ja försökte göra mig iordning....bra med simultankapasitet ibland.. haha!
strax efter 11 bar det iväg i Impalan mot skäris. Hör och häpna så hittade faktiskt mamma en outfit hon gillade inom 1a halvtimmen, resten av dom 3 timmarna spenderades mest av att kolla om det eventuellt fanns nå bättre.
Jag blev ju lite småkär i en vårjacka men ja har ju inte direkt råd med den nu så vi får se om en vecka ;) hehe....

Nu ska ja hem till kattan :D

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0