Jag har varit lugn..

lugnare än på länge faktiskt, hel skum känsla att bara glida runt och trivas?!
Är det så här det känns när man slappnar av helt?
Att faktiskt känna inspirerad till att ta tag i saker är helt underbart. Den här känslan har inte funnits på väldigt länge och nu tänker jag bara njuta av att den finns. :D

Däremot kom ett orosmoln över min nyfunna lycka igår... pengar.. igen.
Skulle dom komma i tid eller blir det förseningar. Sånt kan ju sänka ens humör till dom mörkaste av mörka och jag tror tyvärr att jag tog ut det på folk omkring mig...ren frustration va det helt enkelt.
Min innersta pessimist klev fram, förlåt alla!

Det har nu efter mitt otroligt trevliga möte släppt och jag kan lugnt njuta av solen och kylan :D

Jag har också försökt uppdatera mina sidor på diverse bemanningsföretag, men ja har lite problem med tidsperioderna. Så imorgon blir det till att gräva i mina pärmar efter papper. Tur att man nästan har koll på var allt sånt är ändå :-) :-)

Imorgon smiter mamma och Jörgen iväg på kryssning.... börjar oxå bli sugen på en liten båtis nu faktiskt ;-)

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0