Jag är en sovis

I alla fall på morgonen.... däremot satt ja uppe till halv 3 också...:-S
Så det är väl egentligen inte så konstigt.
Idag blir det väl att göra klart dom svarta korten till bröllopet, jag har 10 st kvar att göra. Om nu inte mormor  med flera dyker upp för då kan det behövas några till. Sen har vi ju 20 dukar att stryka också + att vi måste fixa insidan på vigselprogrammen också....Stressfaktor nä vadå!?

Senare på eftermiddagen bär det av till sjukhuset...
Fick en remiss dit så nu får vi se vad dom säger om mina fötter :-S

Operera eller inte operera det är frågan.....

mellan allt annat vi måste göra ska jag också gå med Cesar onsda, torsda + klämma in en läkartid till....
haha! det här kan bli intressant :-)

hej hej

Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas de gick bra hos farbror doktorn. Kram

2009-06-09 @ 18:16:36
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0