uppdatering igen då :D

Förklaringen varför jag får så ont i magen och mår illa ibland när jag äter fick en lösning till slut, var på en gastroscopi på sjukhuset förra veckan och det visade sig att min nedre magmun inte drar ihop sig som den ska ja eller bråck som min läkare på vårdis sa imorse.... och det är ju uppenbarligen ingen höjdare.
Så nu ska jag äta ännu en tablett om dagen och äta mindre portioner så min mage inte får nippran....

Lättare sagt än gjort för mig som tycker om att äta.... :S

Träffade madde på Power oxå, tyvärr blev det bara en kortis men det var ju ändå skönt att träffa henne lite :) det blev en Subway i parken vid ankorna som såg väldigt sugna ut på lite tonfisk macka ;)
Tack vare vädret var vi tvungna att dela på oss tidigare än planerat... ville inte hamna i ett åskoväder och behöva gå en timme tillbaka i det till campingen.

Jag kom hem i måndags...back in the getto..

 nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson.. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0