Idag blir det nog bara lugnt..

För igår blev det mycke springa runt, till Carro och Greven. Sen över halva stan för att hälsa på en kompis på hennes jobb; sen tillbaka till Carro igen där det blev hamburgare och pommes :-P
Så idag ska ja försöka rensa min garderob igen. Jag får ju fortfarande inte plats med kläderna jag har så dom ligger ju kvar i min tvättpåse i väntan på plats..
På söndag börjar mina tre dagar som hundvakt, ska bli intressant. Vi har ju varit ute han, jag och Carro för att han ska vänja sig vid mig. Däremot har han ju sina fula ideér, så jag kommer nog få fullt upp på våra prommisar ihop ;-) medans hans familj är i Riga.
Han är ju 75% rottweiler 25% schäfer så d e ju lite tyngd i han kan man ju säga :D 45 kg för att va exakt, men här ska det lekas!
Ne nu ska jag hem å dricka kaffe och titta på Hitta Nemo :-)

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0