Helgen som varit

STORT GRATTIS!!!! till Sandra som tog sitt körkort!!! :D

I helgen gjorde jag mitt första besök hemma hos Sandra & Anders. Det var ett jättemysigt hus och dom hade gjort iordning massor redan. Jag och Sandra tvättade väggarna i gillestugan så hon kan måla dom sen. Anders och hans pappa röjde gräs i flera timmar. Dorisen verkade ju iallafall stormtrivas med sitt nya boende förutom den lilla feta grannhunden som jagar henne ibland så verkade hon helt klart blivit härskarinna i Laxne redan.



I lördags var det 2 år sedan olyckan och tiden tycks ändå på något sett ha stått still.



Kommentarer
Postat av: Sandra

tack tack =)

De blev ingen målarfärg idag.. jag fick istället köra anders till akuten.. =/

2009-07-12 @ 17:05:26
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0