YES!

Dagen efter levde min lilla telefon igen.... lyckan va ju total när Jörgen sa att den startade :D

Har turen att min förkylning redan börjar ge med sig, det är ju så fruktansvärt svårt med inspirationen när man knappt kan andas.
 
Nyår blev lagom lugnt och bra, tog tåget till Tumba där ja möttes upp av Simon och Åsa. Dom hade precis varit på bolaget och shoppat loss Dt blev en vända in på Willys oxå innan vi åkte hem till Andreas.
Vid 7 tiden kom Åsa och Nilla ner och vi började med maten, Potatisklyftor och fläskfilé med blandsallad & bearnaissås.
Efterrätten blev en smaskig saffrans cheesecake som Nilla hade med sig.

Strax innan 12 gick vi upp till Åsas balkong  för lite utsikt vid 12 slaget.


 Sen igår var det kalas ;-) hemma hos Sandra och Anders, hon blev ju oxå halvägs till 50 nu... haha!!
Det var jättetrevligt, tyvärr mådde jag ganska värdelöst med huvudvärk och sånt så jag kom liksom aldrig igång,men det var ändå kul å träffa lite folk :-) Så jag gav upp strax innan 1 och tog bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0