Onsdag 28/1

jahap, klev upp halv 10 imorse....ja fick tvinga mig upp eftersom Andreas ankrade sig fast och tyckte att ja skulle ligga kvar...men då ska han ju inte ställa kl på 9 så ja hinner vakna till ;-)
Som vanligt blev det ju nästan till att springa för att hinna med tåget.... pust! ( ingen favoritsyssla att springa direkt..) ja hade ju inte direkt bråttom heller.
Försökte prata med sandra på tåget men mobiltäckning mellan Rönninge och östertälje verkar ju vara totalt omöjligt ,så man blev ju lagom irriterad... men tillslut kom vi fram till att kl 13 va hon klarlunchad med pojken sin, mötas på stan? japp japp!
Som vanligt blev det ju så att man shoppade loss lite, ett par byxor åt mig inne på rean på Lindex, 99 kr e inte så farligt :-) + två jättefina pyjamasar till Rasmus i stl. 86. Sandra såg ut att shoppa till ett helt dagis ;-)..haha!! men ja gissar på att hennes syster och den väntande bebisen uppskattar det väldigt mycket.
Sen blev det en snabbkaffe inne på Lillebrors...kaffet verkade dock ha stått ett bra tag då det hade en bismak av grillad skosula, mockarutan som ja tryckte i mig va ju inte helt fel däremot...MUMS!


Nu ska jag hem och göra middag....vet inte vad än bara...

hej hej



Ge mig sommar...NU!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad på min blogg =)

2009-01-30 @ 11:27:05
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0