back home again

Idag hade jag ju ännu en tid bokad men jag hade verkligen ingen lust att gå dit så..... ja skippade det :-) ja
var hemma och "slappade" med Sally istället. orkade inte gå dit och dra upp allt....ingen lust alls.
Pratade med stackars Therese en sväng vid lunch, hon satt på Ams i över en timme och väntade på sin tur.....alltid lika kul att gå dit, ja hoppas ju att hon iaf fick veta något vettigt efter all den tiden...måste nog kolla det med henne imorrn :-)

Har suttit hemma hos mamma & Jörgen ett tag nu och lekt med datorn, mamma visade en bild på den fina brudbuketten hon vill ha,en droppformad med rosor och diverse andra blommor och blad förstås...Åhh va fin den va!! :-D :-D
Så nu måste jag ju oxå ta tag i det lilla uppdraget jag fick förut :-) det är ju som sagt inte allt för långt kvar innan det går av stapeln. tam tam tatam :-)
Sen ska ju min rackare till kompis gifta sig oxå :-D veckan efter!!  Så ja räknar med att ja kommer se ut som om ja fått en allergisk reaktion runt midsommar i år, haha! svullen runt ögonen å jävlig :-D

Nu e det väl dags att ge sig snart, ska upp 7 för tvättstugan,sen när d e fixat ska ja möta Andreas på centralen vid halv 3 när han slutar. Äta lite sen lunch ihop och fördriva tiden tillsammans tills han ska ha jobbmöte vid 17,  Vet inte riktigt vad ja ska hitta på under tiden men fönstershoppa har man ju aldrig mått dåligt av...


hej så länge



Kommentarer
Postat av: Sandra

ska du vara brudtärna på din mammas bröllop??

2009-01-27 @ 10:45:36
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0