Framme

Har nu varit i Kungsör sen kl. 16 och vi har redan hunnit med massor känns det som. Men tiden har ju en tendens att gå lite fortare här oxå, eller hur man ska säga...
Jag och syster åkte iväg till Ica Maxi i E-tuna för att storhandla....tror vi va där i nästan 1.5 timme :-) Hittade en tuff luvtröja åt Rasmus i stl 80 :-)

Nu e det ju bara ställa om kroppen på att gå och lägga sig tidigt, alla här går ju upp innan 7 på morgonen
:-S  så första dagarna kommer det va tufft. Men man kommer ju inte ha brist på sysselsättning då Rasmus kryper för fullt och dom andra 2 rackarna(Kalle & Emil) har en fantasi & energi som inte är av denna jord :-)
Ja kommer nog va helt slut istället när ja kommer hem...haha!

Jag hade redan  räknat ut att Andreas inte skulle bli helt lycklig över att ja skulle åka men lite avstånd ibland skadar inte  ;-) dessutom får ju både jag & Sally komma ut på landet....plus leka med min storasyster :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0