åka bort?

Jag tror ja behöver komma bort från allt som händer runt omkring mig just nu....en liten paus för att kunna tänka. Här hemma blir det bara samma sak, samma tankar som cirkulerar hela tiden och d blir aldrig något slut på det.

Risken att halka tillbaka i gamla mönster känns alldeles för nära och då brukar en liten resa till syster underlätta :-)

I går gick jag, Therese och Emmy upp till torekällberget för att titta lite på djuren men dn lilla rackarn somnade strax innan vi kom fram :-D
Sen va det nåt pucko som hade sin hund lös där uppe så det blev lite kaos när dn bestämde sig för gåsjakt.. :-( En av dom där stackars gässen blev så chockad så den bara låg där på marken en stund. Sen har hon mage att bli arg på hunden?? hade hon haft den kopplad uppe bland husen hade det ju aldrig hänt från första början...sen att hon tog sig tid att gå runt hela dammen suckandes medans hunden jagade hej vilt, d gör mig förbannad....suck!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0