Från igår till idag

har jag haft fruktansvärt ont i nacken och resultatet blev spänningshuvudvärk som inte ville släppa av sig själv. Så efter att fått ringa Bosse och låna 2 Ipren + en stund med vetekudden så släppte det sakta men säkert :D :D vilken lycka!!

Så ja tog bussen bort till Sandra, vi bestämde oss för en liten fotoprommis ut till Glashyttan :-) Hon gjorde i ordning kaffe också så vi hade en skvätt att värma oss med ute vid vattnet sen. Vi satt på stenarna och tittade på svanarna som till och från stoppade huvudena under vattnet, guppade som stora flöten ute i den lilla isvaken :-) Där kan man snacka om brainfreeze ;-) haha!
Vi var väl ute å sprang runt i allafall 2 timmar :-) tog chansen att handla lite inne på Willys också innan ja drog mig hemåt.
Så nu är det väl dags att göra middag, Andreas dyker ju upp senare ikväll så han får lite matlåda ist.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en trevlig dag =)

Jag har lagt upp bilder på min fotoblogg.. och några egobilder på min vanliga blogg =)

2009-02-10 @ 19:10:27
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0