17 Februari 2009

I dag har det varit ganska lugnt, tog mig en promenad efter vääldigt lång tvekan.
Det är ju fint väder men oxå ganska kyligt ute....men till slut bestämde jag mig för en runda runt Astra, men efter halva vägen mötte jag upp med Therese och Emmy som hade varit iväg så hon fick leka lite. Blev en snabbvisit hemma hos dom, lite kaffe och ett smakprov på Tessans matlagning :-p kyckling och broccoli i sås.
Sen skjutsade David hem mig, var tvungen att tajma mamma som hade varit snäll och handlat lite smågrejer åt mig. Då slapp ja släpa allt fram och tillbaka :-D

Pratade me syster idag, Rasmus e inte så pigg så ja hoppas bara på att han inte har smittat mig.
Blir ingen höjdare eftersom ja lovat Sandra att vara hennes "guide" imorrn :-D
Jaja, vi får hoppas ja slipper magsjuka.. har ju ett immunförsvar av stål verkar det som.

Nu ska ja hem till Sally och slappa.

God natt på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0