Tisdag i Kungsör..

gårdagen med barnen flöt på ganska snabbt. Rasmus tog en lite sovstund på en timme mellan 9 och 10 så då passade jag på att duscha i lugn och ro :D
Kalle hjälpte mig att fixa lunchen strax innan 11, han va 1:e stekspadehanterare vid stekningen av pyttipannan. Han va så stolt över att han stekt korv förut så han ville gärna hjälpa till en sväng :)
Idag lär det väl bli hamburgare med bröd :P
Sen va det väldigt lugnt... Kalle gick över till grannen Wille och lekte medans Emil lekte tyst på övervåningen, så jag och Rasmus tog det mest lugnt. Han knuffade runt på traktorn ett par varv, lyckades tappa balansen i bakåtlutet på uppfarten så jag blev tvungen att "rädda" honom från bakdäcket.
(jaja, nu vet ja nog va ni tänker men traktorn är faktiskt inte så stor)

Sen var det väldigt lugnt tills syster kom hem från jobbet strax efter 14.

Idag vet ja inte alls vad som händer så......vi hörs sen :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0