Hemma igen då

Så va man tillbaka i södertälje igen, var till ortopeden in måndags och det visar sig att det kommer kosta en nätt summa på 1550 kr att få inlägg till fötterna.... dessutom måste jag köpa ett par bättre skor också.... PUST!!
Men d är bara att öppna plånboken och skrapa rent, vad har man för val? Jag vill ju inte ha helt sneda fötter innan 30.

Idag har jag faktiskt tvättat mellan 07.30 - 14.00. Samtidigt har jag skrubbat golvet inne på min minimala toalett, det är ju så att jag fyller år imorgon och jag tänkte väl att d kanske ska vara lite rent ifall någon kommer. Blev lite korvstroganoff till lunch & en av Harry Potter filmerna i brist på nått annat.
Sen när sista tvätten torkade tog jag chansen att gå ner på stan & hämta ut lite recept och handla lite gott tills imorrn :D
Blev en snabbsväng förbi Carro på vägen hem, passade på att bjuda henne på fika imorrn.

Halv 6 är det dags att gå ut med cesar igen :) d va ju ett tag sen nu så ja får väl se vad som händer ;)

nu ska jag hem & dricka lite kaffe plus att jag måste komma på något att äta igen....

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0