Torsdag idag då

Idag ville jag bara inte gå uppe alls... ja låg och snoozade mellan 8 och 10. Okej.. ja va väl uppe till 1 eller nått så det var ju inte helt konstigt att jag va lite trött ändå ;)
Den enda planen jag hade var att äta och gå ut med cesar. Sen hann jag ju dammsuga och jag gjorde ett tappert försök att "bryta" isär min balkongdörr men tydligen så får ja inte tvätta insidan av mina fönster....

Så snart är det helg igen och då tänker jag göra INGET!!!
För JAG vill göra ingenting, bara njuta av min ensamhet.... ja men Sally e ju hemma förstås...

Promenaden med Cesar gick bra, däremot lyckades vi träffa på ett antal bjäbbiga hundar i alla storlekar. INTE kul!
Måste precis alla ha hormonrubbningar just nu....suck!
Däremot verkar han ju ialla fall tycka om att gå ut med mig så det är ju helt klart ett plus just nu :)

HEJ HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0