Tisdag 7/4

Nu har jag varit hos syster sen förra veckan, hon kom förbi efter att jag gått ut me cesar och hon hämtat Kalle från skolan.
Det har hänt en hel del grejer sen sist och jag orkar nog inte skriva om allt ;)

Nu går jag väl upp vid 7 varje dag och dricker kaffe me syrran som redan e uppe me Rasmus. Det betyder också att jag går och lägger mig vid 22...inte vanligt för mig men ett måste eftersom jag blir trött redan vid 20 på kvällen ;) haha!
Dessutom har jag som vanligt blivit hostig tack vare min överopptimistiska syn på det fina vädret...

För någon dag sen var jag och Rosa ut och gick med Jahxe(nordisen), han ville mest va hemma i stallet men vi drog ut honom på en skogspromenad istället.
Eftersom Kalle har påsklov åkte vi iväg till en lekpark i Arboga me alla barnen. Det va lite blåsigt så att försöka läsa tidningen under tiden de lekte slutade nästan i papperskrig, ja ger upp!
Så ja tittade mest på Rasmus som kröp runt i sin overall och såg ut som en liten michelingubbe :D

Om en stund kommer Petra med barn hit å ska leka en stund så......fullt ös!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0