Tisdag idag

jahap idag hade jag ställt klockan på 8, men som vanligt vaknar man innan....strax efter 7....Suck!
Jag låg väl kvar en stund till innan jag gav upp. strax efter 9 gick jag upp mot Lisa så jag skulle hinna promenera klart med Cesar och vara nere på stan till 10 när dom öppnade.
Efter det var klart tog jag mig en snabbrunda på stan men hade ingen direkt inspiration till att titta, så det blev en packe med nya strumpor =) och lite grejer från Ica.

Väl hemma blev det bacon, champinjon och löksås till mina tortellini =P
Blev alldeles för mätt men det brukar bli så när jag lagar den maten...

Men nu e det dags för middag så det är väl bara gå hem å sätta igång igen.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0