Skruvad

Mitt huvud och jag är inte överens längre.
Man har ju själv velat tro att det löser sig så småningom, men ja tror helt klart att syster har rätt.
Det här funkar inte längre...

Tankar som rullar förbi ibland som man verkligen inte vill ha, men som ploppar upp som krokusar...
Känslor som man lärt sig att inte säga eller visa inför andra, inte ens jag vill ju veta. 
Det är en hel del som man inte säger delvis för att man inte vill att folk ska tycka man är störd i huvudet .
Sen om jag låter bli att säga det högt kanske det inte finns...

Jag vet att folk har svårt att acceptera det faktum att jag inte jobbar, men min värld är inte alls så avslappnad och slö som folk vill tro. Det är mycket som händer i min värld även om alla inte kan se det.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0