lugn dag

I dag skickade syster ett sms å kolla de om jag var vaken ;-)
brukar ha tendensen att sova när hon hör av sig på morgonen...
Vi hade ju lite hemlig planering att sköta ;-)
Det ser faktiskt ljust ut, vi verkar kunna skrapa ihop lite folk som vill fira lite.

Sen blev det ner på stan och lämna in min jobblista till arbetsförmedlingen.
Pratade med Therese en sväng och det slutade med att jag gick dit.
Träffade på lilla Emmy också som va ute å promenerade med farfar på stan, hon e ju för gullig när hon tultar runt :-)

Just nu sitter ja hemma hos mamma igen, jag hjälpte henne att prova sin fina klänning :D
det gick ju jättebra förstås och hon kommer vara såå fin på sin bröllopsdag precis som Jörgen.
Vi var förbi festlokalen igår också och kollade hur bord och sånt ska stå. Blir ju bra mycke mer plats över än va jag trodde :-)
Så nu e det ju "bara" för mig att hitta skor till bröllopet..... Åhhh!!
Skor e det värsta jag vet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0