Konstig dag

Vaknade vid halv 9 gick över till mamma och lånade datorn en sväng och vid 10 var jag hemma igen och började med min korvstroganoff, blev lite champinjoner i den här gången. Mätt blev jag i alla fall men svampen va lite meningslös att ha i... 

Tittade på lite tv samtidigt som ja åt och lyckades somna när ja va klar!
Helt utslagen i nästan 4 timmar....den här förkylningen tar mer på mig än ja tror...

Så för en stund sen var ja ute med cesar igen, märks att man har dålig kondis för man försöker ju gå så fort som möjligt för att han ska bli lite trött åtminstone. Jag ser mest ut som om ja håller på att storkna :D haha!!
Vi gick upp förbi mamma en sväng så hon fick se hur han ser ut :)
Vi va ute i 35 minuter, måste säga att det är brist på soptunnor på vissa ställen. Man ser ju hur folk har plockat upp men sen slängt ut påsen i skogen igen!? Visst det är ingen höjdare att gå men en stinky bag of  **** i handen men på något sätt tycker ja ändå att om man skaffar hund så ingår det liksom i "priset".

Det är också den största anledningen till att jag har katt hemma. Sally har en täckt kattlåda som dessutom är fylld med kattsand som luktar cederträ ;-)

Nog om det, ha en bra kväll.

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0