Söndag

Gick upp strax innan 9 imorse, gjorde rostad smörgås... men ja måste säga att d smakar ju inte lika bra när man har mjölkfritt bröd och laktosfritt smör men det är ju helt enkelt så att det får duga. Så där satt jag med mina mackor och drack kaffe till disneydags, haha! ja medans Sally absolut skulle sova i mitt knä..d verkar vara hennes nya måste på morgonen.

Vid 11 gick jag över till mamma & Jörgen igen, vi tog en promenad bort till moraberg för att titta på hårddiskar. Hittade eventuellt en julklapp åt Kalle men ja vet inte om mamma hade tänkt köpa något sånt oxå....vi får se.
Blir inge kul den här månaden, har en mobilräkning på 980 kr...men det överlever ja nog, det gör jag alltid.

Imorgon kommer han hem igen :D
snacka om kontrast det lär bli från varmt Thailand till ett snöigt Sverige...

Bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojj har de redan gått 2 veckor =) vad fort de gick =)

2008-11-23 @ 17:53:28
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0