Snart e d dags

December månad närmar sig och speciellt nu när vi för en gång skull faktiskt har fått snö känner ja en alldeles för tidig jul känsla...
Jag har alltid haft en alldeles för stor kärlek till prylar och runt jul blir det nog värst, alla dessa fina glittriga prydnader och tingeltangel som jag egentligen inte har någon nytta av. Det slutar alltid med att jag köpt nått... ännu en tomte eller ängel med glitter på.
Totalt meningslöst..
Det är väl tur att jag har en katt hemma som äger fönster brädan annars skulle nog shoppandet gå över i enorma proportioner. Hon e ju inte speciellt stor men när hon väl sätter ner arslet kommer något gå sönder, det är bara att acceptera.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0