Allmänt seg

Igår följde jag med bosse på sin jobbmiddag på Edsbacka krog, 27 år inom Posten och han hade fått välja vilken gåva han skulle få :) det blev lite stress under dagen eftersom jag och Bosse shoppade loss nere på stan. Han behövde ju nå riktigt snyggt, vilket vi helt klart hittade inne på Brothers :) Taxin kom vid 17....bilköer och annat mindre roligt på vägen men vi kom i alla fall fram innan det började snöa ordentligt.
Maten var jättegod, pilgrimsmusslor,potatis- och purjolökskräm med kantareller :P och det var ju bara förrätten. Varierad hjort till huvudrätt.och desserten var helt klart mer än godkänd.

Strax efter 22 bar det av hemåt, jag skulle ju av i Tumba så det blev en liten avstickare :)
Så väl i Tumba blev det mys en stund innan det va dags att lägga sig. Andreas började tidigt på jobbet idag så halv 8 var det dags att kliva upp.....MITT HUVUD!! Gjorde slutsatsen att jag inte klarar rödvin speciellt bra även om det är gott med ett glas till maten.
Efter en kort resa me pendeln och sen fick jag för mig att jag kunde gå över till mamma och Jörgen, det va ju vardag lr!?
Snacka om hjärnsläpp.... precis när ja sliter upp deras dörr 9 på morgonen inser jag vilken miss ja just gjort...OJ FÖRLÅT! lite pinsammt :)
Nu efter 17 har min huvudvärk äntligen släppt och man kan slappna av ordentligt...tror det blir titta på the grudge ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0