Back home..

Nu har jag landat hemma igen och kom iväg på mitt möte imorse, d är alltid jobbigt med väntan och d gick väl bra trots omständigheterna, fick oxå 3 nya tider att hålla.

Den senaste veckan har ja varit hos min syster och "jagat" barn :) dom e ju för söta...Däremot började ja undra om lilla Rasmus på 8 månader hade smidit planer mot mig ;-) så fort syster klev utanför dörren för att mocka eller nåt så gjorde han en nr 2, sedan tittade han på mig med det största leendet på läpparna....rackarns busunge säger jag...;-)

Det blev en hel del kaffe under veckan och promenader ner till stallet för att titta på Jhaxe, deras nya nordsvensk :). Vi hann i alla fall iväg till Rille & Johanna m barn utanför Västerås, vilket betydde ÄNNU mer kaffe! Men d va d ju värt..d va ett tag sen.
Sedan på torsdagen blev det tåget mot Örebro, hem till Minna & Henrik... hon har ju smitit dit bort den rackarn ;-)
Det blev färga håret på oss båda, samtidigt som vi drack ett varsit glas rödvin :-) lite lagom lugnt för första kvällen i Örebro.

Fredag
Vi e båda uppe vid 8 men det va sånt skitväder att vi inte tog oss i väg förrän vid 11, snabbsolade lite och sedan lunch hemma. På em köpte ja mina jeans ja hittade på Gina för 99 kr ville shoppa mycke mera kan man ju säga :-P och senare efter middag hemma gick vi ut på Njuta och vidare till Björnstugan på kvällen/natten.
Dagen efter va ja väldigt bakis :( trots att vi faktiskt inte drack så mycke...ja tror d va rödvinet vi drack när vi kom hem vid halv 3....
Sen va dom änglar och skjutsade tillbaka mig till syster på lördag eftermiddag :)

vem snubben e har ja ingen aning om, kastade sig in i bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0