men ÅHHH !!

Jaha... nu e det snart julbord och jag har fortfarande inte hittat nå vettigt att ha på mig och med snart menar ja imorrn :-O inne i gamla stan.
Så det blir nog en tur ner på stan igen, jag hittade något jättefint inne på VILA men ja skulle nog behöva prova en stl större....naturligtvis fanns inte det och det har ja nu gått å stört mig på i flera dar ;-) MÅSTE verkligen hitta ngt fint......suck!

Däremot måste ja hinna det innan det lilla snöovädret dyker upp...orka gå i snöyra bara för en topp....

Nu e jag dessutom officiellt arbetslös.....mmm...jippi
dom skrev att dom tar bort mig ur vikariebanken tack vare att jag tackat nej ett antal ggr under hösten! SNACKA SKIT!!
vad jag kan minnas är det antalet gånger 2 ST, dessutom var jag inte ens i stan när dom skickade sms kl 22 på kvällen....kan du jobba imorrn kl 6?

jaja sånt e livet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0