Tiden bara rinner iväg..

har precis fått mina papper från tingsrätten så snart ska d fixas :-S

I helgen va vi iväg på julbord på Mälardrottningen, så det blev både pendel och tunnelbana bort till gamla stan.
Inne på bådet var d jätte mysigt men lite trångt. Dessutom va ju barnen inte så sugna på att sitta still så det slutade med att en av dom mindre kusinerna spydde efter maten, lyckligtvis träffade han den enda delen av båten som inte hade heltäckningsmatta :-) så d va ju inte så svårt fixat ändå.

När ja kom hem igår insåg jag att min gran såg lite suspekt böjd ut i grenarna.... i morse såg jag att Sally knaprat på sladden till ljusslingan...GRRRR!!
Så d blev ju bara att köpa en ny, kan ju inte riskera att hon sätter eld på lägenheten....eller sig själv.

Snart kommer Andreas så nu måste ja sno en lussebullspåse av mamma & springa hem igen :-)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0