Julen är över

Känns som om julen i år bara svepte förbi....men det var ju väldigt skönt att kunna åka hem till syster och fira jul me alla där iaf. många blev vi, runt 20 tror ja...
Det bästa var nog när Kalle informerade oss innan vi klivit in genom dörren att hans första julklapp var trasig... :(
Hans slutsats va att tomtens släde va ju så tung att hans Wall-e leksak måste gått sönder när han landade på taket....haha! han e ju bra söt :D

Eftersom jag fortfarande är beroende av Disneyfilmer ;-) fick jag Kung Fu Panda i julklapp och sedan kanske en lite mer vuxen klapp...ett nytt duschdraperi :-) Av Andreas hade ja ju redan fått en jättefin ring i silver.
I julklappsbytet fick jag en skärbräda med tillhörande knivar :D Helt underbart då mina knivar hemma börjar bli totalt värdelösa.

Har shoppat en del på rean, stillade nog det största behovet även om man gärna fortsätter av bara farten...;-)
Det mesta kom ifrån Gina Tricot :D

Däremot har ja lyckats göra mig förkyld....2 dagar innan nyår :(
Vaknade hemma hos Andreas med smått andningsbesvär....fick det att släppa lite så naivt trodde ja att det skulle försvinna helt....jo tjena.....
I morse vaknade jag med ont i huvudet, bihålorna och i käken då min sista otrevliga visdomstand kommer upp under en annan....så idag har jag mest legat och hoppats att svullnaden ska gå ner så ja kan tugga normalt utan att vilja avliva mig själv av smärta....
 

GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0